fredag 18 september 2015

Naglar till mässan

Zebra i silver och svart får duga inför vinmässan i morgon :)
För ett tag sedan försökte jag ha en viktig nageldiskussion med Mr. Engström. Jag berättade att jag var tvungen att ha fina naglar till vinmässan eftersom man sträcker fram handen för att få påfyllning i glasen och naglarna hamnar i fokus.. Och då vill inte jag komma med sjaskiga naturliga naglar utan vill gärna att dom skall vara piffiga. Vad tror ni jag fick för respons av honom?! Han förstod inte alls mitt problem. Men ärligt talat, jag får i princip alltid komplimanger när jag har piffiga naglar :)

Jag har varit sjuk i några dagar, vilket betyder att jag kunnat fixa och trixa med naglarna. I förrgår gjorde jag rosa & turkosa folienaglar som jag blev sjukt nöjd med. När jag vaknade dagen efter så var nästan all folie borta.. Fan också, glöm aldrig, aldrig bort att applicera överlack efter ni folierat :(

2 kommentarer:

  1. Snygga!
    Jag förstår inte heller varför Micke ibland bara skakar på huvudet när jag "råkat" köpa hem några nya lack :D
    //Catarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha..! Nej, dom förstår verkligen inte det där.. :) //Theresé

      Radera