onsdag 2 september 2015

2 nya lack och en remover

Det rosa lacket kommer från Dollarstore och jag älskar färgen. Skall fixa mina naglar i kväll och jag tror att det blir den här + lite folie då :)
Removern kostade 10 kronor och var riktigt bra, skall definitivt köpa fler nästa gång jag är där!
Det glittriga lacket kommer i från Hennes & Mauritz egen kollektion, färgen heter Carnival. Jag fastnade för det direkt men tyvärr verkar det vara svårt att få dit dom stora glitterflagorna på nageln. Ni vet hur bökiga vissa glitterlack är..?

2 kommentarer:

  1. Jag säger ju det, jag måste besöka en Dollarstore :)
    Vilken härlig färg. Jag har också den removern, tycker den är kanonbra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var första gången jag testade en remover där man stoppar ner fingrarna, är positivt överraskad! Och bara 10 kronor! //Theresé

      Radera