fredag 28 augusti 2015

Testat lite nytt

I går var jag in på Åhléns och botaniserade, jag kom hem med två nya lack, urgulliga stickers och en ny nagellackremover.
Jag frågade en säljare om hon kunde rekommendera en bra remover, jag berättade att jag nu använder Depend supersnabb. Men det är verkligen inte snabb och jag får typ gnugga ihjäl mig innan lacket är borta. Hon rekommenderade denna remover från Essie, ja men självklart tänkte jag, ett "dyrmärke". Men den var inte dyr, 99:- för denna flaska och jag testade den redan i går kväll, då hade jag folie och topcoat och det var lätt att få bort :)
Jag testade den nya nudefärgade lacket, skapligt intetsägande men jag gillar det ändå. Piffade till två naglar med hjärtan för att det skulle bli lite liv. Vet inte vad jag gjorde för fel, jag måste antingen ha slarvat när jag tog bort det gamla lacket eller inte torkat händerna ordentligt efter jag tvättade dom, det blev liksom små bubblor i lacket/på nageln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar